it´s sunday and i´m in love








från elle, nr 11 2009

Jag vill ha alla fina härliga mysiga strumpor, koftor, halsdukar och tröjorna på dessa underbart härliga bilder! Och titta bara på de skorna på nedersta bilden! Jag vill ha nya skor. Nytt allt. Jag har mest lust i hela världen att springa iväg och köpa underbara strumpor men massa hemslöjdsmöster precis just nu. Synd bara att det enda jag kan göra är att titta ut på alla röda och gula löv utanför fönstret och drömma mig bort bland höstkläderna. Jag drunknar som sagt i läxor för tillfället.

och nej, jag pluggar inte alls just nu i för sig. har suttit och myspluggat hela morgonen i världens störta segtakt så det är inte så stor chans att jag skulle hinna med och åka till stan idag precis. Egentligen hinner jag nog inte det imorgon heller, eller någon dag på hela veckan. Men jag bara måste shoppa lite imorgon så det får bli som det blir. 

Hur brukar era hår se ut när ni vaknar? Mitt brukar vara en risboll med en lugg som står rakt upp ungefär. Det är inte så trevligt alls. Men hår är ju som det är. 

Jag ska kanske till ikea idag och shoppa lite trevliga kuddar, hyllor, lampor och andra småsaker till mitt rum.  

Pussar 

//Tesse 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback