PERSPEKTIV är kul... not? eller? inte vet jag




HEJ
Jag köpte en ny kjol idag, vilket är najs. NAJSNAJSNAJS. Min perspektivuppgift går blää men jag får försöka överleva det eller nått. Blä på människan, blå på pappergojan å blä på min idélöshet :) Jag kommer inte något mer.. :P kanske kan en apa hänga i dörren? Skulle bli lite knäppt... Jag har börjat om två gånger nu.. så alltså ligger jag efter och måste göra hemma.. Hahah, jag är i alla fall mer nöjd med den här än de två föregående och det är ju lite posetivt i alla fall.

Åhh det är så sjukt najs att gå i skolan i stan! Asså typ gå ner på götgatan när man har rast. Jag fattar inte hur jag orkade åka in till stan och shoppa förut, verkar ju hur jobbigt som helst hahah. Snacka om att man vänjer sig fort alltså.

Måste börja ta med mig kameran lite oftare, men det blir ju inte lika mycket när man går i skolan liksom, på sommaren är det så lätt att ta med sig den överallt.

Jag hade massa ideér om vad jag skulle skriva men nu har jag glömt allihopa. Så alltså, slut på inlägg!

Pusspuss

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback