Jag älskar att vara barnslig ibland.

Jag vet att jag suger på att blogga just nu. Har inte haft så mycket tid och ibland så går det bara inte.
Igår hade vi studiedaaaag så jag och några från klassen träffades och fikade på världens mysigaste café, café 60 på sveavägen. Underbart! Där satt vi i tre timmar och bara flummade och skrattade och hade det jättemysigt! Åt vääärldens godaste blåbärspaj och drack en asgod smoothie! Jag har blivit ett riktigt smoothiefreak, dricker det typ hela tiden.

Påväg till agnes där vi skulle ha filmkväll och sova fastnade vi i en lekpark som hade linbana. Så vi sprang omkring och betedde oss ungefär som femåringar haha, skrek och skrattade och var allmänt barnsliga. Haha ni skulle sett de tolvåriga "attvaracoolärdetviktigasteihelavärlden"-skejtkillarnas blickar från rampen bredvid. Sjukt kul.

Vi kollade på film hela natten och jag sov under 90 % av tiden precis som jag hade förutspått haha. Jag kan verkligen inte hålla mig vaken på filmkvällar, somnar alltid först av alla. Men det var jättemysigt ändå.

Morgonen bestod av massa flum och skratt tills man dog.





Det är jättekonstigt att vi bara har känt varandra i fem veckor.

// Anita


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Gud vilken söt blogg ni har :)

Älskar sån där linbana fortfarande ;) XD

2009-09-26 @ 20:41:12
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: simone

Underbara foton ju ;D

2009-09-27 @ 13:21:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback