En lördag i september






Hej!
Jag försökte göra ett inlägg igår, men det ville inte mitt internet att jag skulle göra eftersom det inte funkade på hela dagen igår, så alltså blev det inget inlägg. Anita råkade göra min internetruta jättestor förra gången hon var här förresten och det är jätteirriterande! För den är jättestor och jag vet inte hur man fixar det haha.

Jättemysig studiedag igår i alla fall. Några i klassen åkte in till stan och började med att äta lite i hötorgshallen, sedan åkte vi iväg till morderna museet haha. Vi försökte liksom uppfylla våra krav som estetare haha. Nej men det är gratis för alla under arton. Sedan gick flera hem så att det bara var Jag, Lisa och Sandra kvar och vi gick och drack vanlijlatte på ett café och skrattade väldigtt mycket. Mysig dag.

Jag har börjat fixa mina väggar lite i mitt rum woho.

Igår gjorde jag en ganska mobbad bild.

Jag blir aldrig nöjd men ansikten. Men någon gång måste jag ju bli det, så det är väll bara att göra nya tills jag blir nöjd.

Puss

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback