svininfluensa..?

neeeeeeeeeej! Det som inte händer har hänt... jag är sjuk. Jag har inte varit sjuk på typ jättelänge, kommer inte ens ihåg senaste gången. Idag har jag typ gått omkring och nyst hela dagen, ibland oavbrutet i flera minuter. Det sista jag behöver nu är ju alla skräckinjagande nyheter och varningar för svininfluensan.. Ingen verkar ha direkt koll på hur farlig den egentligen är, och vaccinet kommer om typ en månad? Hoppas jag blir frisk snart.
Jag vill verkligen inte missa skolan! Jag gillar faktiskt att vara i skolan, jag gillar min nya klass och alla människor och sånt. Man vill ju inte ligga hemma nu när man håller på och lär känna alla. Plus att det blir sjukt jobbigt att ligga efter med allt skolarbete... och man vill inte heller missa insparksfesten nästa vecka.

Nu kommer jag behöva ligga hemma och typ plugga... och kolla på oc hehe.


En till bild från igår.. jag ser inte direkt så fräsch ut just nu.

// Anita

Kommentarer
Postat av: HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-04 @ 10:14:43
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback