söndag



Nu börjas det igen, de här typiska pluggsöndagarna..

Iallafall så har jag ett tips till alla som har börjat gymnasiet i en ny klass i år. Det är att skriva ner sina första intryck av alla personer, vilka man tror man kommer bli kompis med, vilka som verkar konstiga osv. Sen får man inte läsa förrän man tar studenten, det är så himla mycket som kan ändras på tre år så det blir säkert jätteroligt att läsa sen! Det gäller bara att hitta något bra ställe att lägga det på, man får ju inte tappa bort det. Vi gjorde något liknande i 6an då man skrev ett brev till sig själv i 9an. Så i våras fick alla öppna sina brev och tyckte det var skitkul att läsa, men jag hade glömt att lämna in mitt till läraren så jag fick aldrig tillbaka något... hehe. Lite sorgligt, jag skulle väldigt gärna vilja veta vad som stod där..

// Anita



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback