nostalgi och lite art

Jag råkade hitta lite gamla grejer och fick värsta nostalgi. Tänk den tiden liksom. Då var allt sjukt kul kommer jag ihåg.


The gang. Det var himla kul då. Malin, Anita, Sanna, Linnea, Jenny och jag. Massa kul hade vi tillsammans.


Muffinklubben! Jag visste inte ens att den hade en dag, men det har den tydligen. Jag fattar inte att vi orkade rita de där muffinsarna hela tiden, eller fýlla i snarare... Hahah. Kul var det. Min kalender från åttan då. Så glöm inte torsdagen den sjunde januari i år nu alla före detta muffinklubbmedlemmar! Haha.

--------------------------------------------------


Detta har då inget med nostalgi och göra. Jag skulle bara säga att jag har målat lite blommor på min garderobsdörr. Mycket way på det.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback