Anita och Tesse till wales

Försöker packa så gott jag kan, det går sådär. Vi åker iallafall till cardiff, wales imorgon! Är sjuuukt taggad. Första gången jag flyger utan föräldrar och så hehe, så lite nervöst är det också. Nu måste man plötsligt vara ansvarsfull och hålla koll på alla väskor, pass, boardingcards och sånt alldeles själv. Sen att försöka hitta på flygplatsen i london kan ju bli en utmaning. Men det ska bli så underbart kul att träffa min syster och pojkvän som bor där, shoppa massor med fint, upptäcka wales, gå på promenader med världens sötaste lulah, spana på britter, lyssna på den fina dialekten och bara vandra omkring på Cardiffs gator med Tesse och fota som en galning. Väldigt skönt att bara komma bort ett tag från Sverige också.

Jag klippte mig idag förresten. Frisören lyssnade på mig för en gångs skull och klippte inte alls mycket på längden som tur var så jag är nöjd! Egentligen kanske det inte syns någon stor skillnad, men det känns fräschare och formen på håret är helt enkelt bättre, jag känner stor skillnad.

Nu måste jag uppdatera min ipod med massa fin musik. Det blir nog inget mer inlägg, iallafall från sverige, det här lovet. Får se hur det blir med bloggningen där. Vi kommer antagligen ta en hel del foton där som ni får se förr eller senare, låter inte det underbart?


Just nu får ni nöja er med en googlebild på cardiff bay.

Ha en bra fortsättning på lovet för det ska jag!
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback