crazyförvirrad

HEJ
Fett helt crazyförvirrad dag idag, allt bara var helt mobbat. Först skrev jag om varför jag ville bo i Edinburgh i morse, kul värre ehehehe. Nationella i engelska dårå. Sen efter typ två timmars rast hade vi bild och gjorde en mobbat ståltrådssak. Sen efter det så bestämde vi oss för att försöka med ett hemligt projekt angående läroverksfejden hähhä, så plötsligt sprang vi till södra station och hann med tåget, åkte till huddinge och tvingade dit anita för att vi behövde henne haha, och så hann vi fika på vägen också, sedan kom anita vid tog tåget till mig och sen typ powerwalkade hem till mig och anita följde med, sedan fungerade inte vår plan så bra haha. Hur som helst så sprang anita iväg fem minuter efter vi kommit hem till mig och sedan och vi andra bestämde oss för att försöka kolla på det streamat istället, men det funkade inte. Sedan gick alla hem och jag var kvar. Satt hemma en stund sedan tänkte jag på att åka till södertörn, men sedan tänkte jag nej typ haha. Men sedan ändrade jag mig plötsligt, sprang tilll tåget igen och missade det hahah. Tog nästa tåg kom fram till södertörn och träffade människor från klassen jag inte har sett på ett tag. Det var roligt, wihu, sedan åkte jag hem. Fett mobbat hähä.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback