kära gamla huddinge... haha

Hej!
Japp idag var kul Anita, Jenny och jag var i huddinge och åt kladdkaka och sådär. Jättemysigt, kändes som det var sommar. Träffade Jenkajenny också och det var trevligt! Henne har jag ju inte sett på ett tag så då blev jag micket glad woho. Sedan skulle Jenny hem men jag och Anita fortsatte med att upptäcka ställen i huddinge. Haha. Det slutade med att vi gick igenom en konstig miniäng och kom upp vid simhallen... heheh. Vi gick på lite kullerstenar och sedan gick vi på en konstig väg och plötsligt var vi nästan hemma hos Tessan hahah. Sedan gick vi lite mer och upp på skolgården på min gamla skola. Jättemysig dag faktiskt och jag har kommit fram till att man underskattar huddinge ibland, det är ju väldigt mysigt här egentligen.






//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback