Myrorna uppskattar påsken mer än jag

Just nu borde jag antingen plugga eller städa mitt rum. Men jag har faktiskt en bra anledning till att inte göra det, mitt rum har nämligen blivit angripet av myror! Mysigt värre. Vill helst inte veta hur de kom in... Jag VÄGRAR att gå in dit just nu, och eftersom mina skolböcker ligger där inne så kan jag ju inte plugga. Eller städa rummet.

Det som intresserade myrorna var antagligen mina tre påskägg som ligger relativt orörda på skrivbordet. Jag har kommit fram till att jag nog inte gillar godis. Ja jag undrar också vad det är för fel på mig. Jag menar, vem gillar inte godis? Men att döma av faktumet att jag knappt rört mina påskägg under två veckor; tydligen jag. Fast jag hatar ju inte godis, det är ganska gott ibland.


Efterskott-grattis till Tesse som fyllde år igår och Malin som fyllde år i måndags!
Hittade en väldigt fin gammal bild här på pappas dator (min dator står ju i myrrummet..). Skolavslutningen 2008 på il Pirata<3


Kommentarer
Postat av: tesse

hahah ny bild!:P myror e läskiga :P Jag ser lite skum ut med dipliner, :P alla fall på den där bilden:P

2010-04-17 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback