sommaren när man var liten


hihih
Gullig bild jag hittade haha. Ser ni vem som e jag? hahah. Kommer ihåg dom där somrarna när vi var små, det var så roligt allting. Den där hängmattan hade ju pappa fått i födelsedagspresent, fast han använde den aldrig utan vi förstörde den på en sommar... hahah. Vi sprang ju mellan min, Louises, Jennys och Moas tomt varje dag hela somrarna i några år. Vet inte ens vad vi gjorde, men allt var ju jättekul. Vi hade massa cirkusar och teatrar, och så gjorde vi bärdrinkar som var jätteäckliga... allt var liksom värsta äventyret då haha. Det var skönt när man var liten.
Hahah och Jennys koja i trädet! Den var rolig. Det var där moa klippte av hela sin lugg som hon hade sparat i flera år och jenny och jag sa att det var jättesnyggt hahahaha. Vi sov ju i tält med och samlade pengar för att åka till gröna lund. Typ genom att kratta löv... Och sen så hoppade vi ju på isen i Jennys pol med, slutade typ alltid med att någon ramlade i med benet.

Pusspuss!

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA, oh underbart <3 och våran stensoppa :D:D:D kommer du ihåg den? :D

Johanna ser helt mordisk ut på den här bilden haha :D vi var coola ! <333

2010-04-05 @ 23:15:30
URL: http://felparkerad.blogg.se/
Postat av: Moa

hahahahh fy satan vilken fin bild och fett coola vi var som jenny sade! :D fett rolig barndom har vi iaf att se tillbaka på!

2010-04-13 @ 22:30:50
URL: http://moesz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback