Uppdatering (inlägg utan bilder..)

Jag känner, med lite påtryckningar från olika håll, att det är dags att uppdatera lite. Kom nyss hem från Jenny efter att ha varit med henne, malin och tesse idag. Såg att tesse precis skrivit om det så jag antar att jag inte behöver gå in på detaljer, men väldigt mysigt var det iallafall!

Jag kan ju ta och förklara den föregående rubriken förresten. Det var så att jenny satte på sig en blå tröja och hon hade redan på sig leggins i en väldigt lik färg.
Anita och tesse i kör - Du ser ut som en smurf
Tesse - SMURF!

Haha, visst var det kul?

Jag kan inte ens beskriva hur underbart det känns med påsklov. Inget plugg, ingen stress över att behöva gå och lägga sig tidigt (är sämst på det) och massa fritid helt enkelt. Jag kan sitta uppe halva natten och göra ingenting utan att få ångest, och det är precis det jag tänker göra nu. Läsa lite bloggar, lyssna på lite musik och så. Underbart.

//Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback