Då har man börjat tvåan

Sommarlovet är slut, tillbaka till verkligheten. Kändes helskumt att gå upp så tidigt. Men det var kul att träffa alla och så. Ser inte så mycket fram emot att börja plugga massor igen, jag klarade mig ganska bra utan det de här två månaderna... Men det känns rätt bra att gå i tvåan. Så kul att se alla små förvirrade ettor som går omkring. Man känner igen dom bäst på södrapåsarna, haha. Vi har fem nya elever i klassen också, trevligt.

Jag har kommit fram till att världens finaste killnamn är Landon. Som han i A Walk to Remember. Landon Carter. Åh. Synd att det inte riktigt funkar på svenska, annars skulle lätt döpa min son till det. Om jag nu får någon.


Väldigt söt film också.

//Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback