Det är kul att alla rubriker man någonsin skrivit kommer upp när man ska skriva rubrik.



Hey everybody!
Mitt schema för hösten ser... helt okej ut. Börja mellan åtta och halv nio varje morgon och sluta mellan tre och fem varje dag. Det bästa är att jag har något slags bildämne alla dagar utom fredagar, så i år ska jag skapa mina vänner! Haha. Sedan kanske det inte är helt underbart att sluta dagarna med matte C, naturkunskap och franska... För övrigt är det ju lite komiskt att jag har typ tre timmar håltimme på onsdagar! Vi bestämde att vi ska testa alla fik på söder som vi missade förra året under dessa timmar. För förra året blev det ofta så att vi gick ner till waynes på götgatan när vi ville fika, eftersom vi inte orkade tänka vart vi ville gå, även fast det finns en miljon fik runt skolan liksom! Fast kanske kommer det sluta med att vi går till kaffis i alla fall. Alltså fiket inne på skolan, eftersom det är så billigt (plus att dem har södertörnhavrebollar!).

Konstigt väder idag. Jag sitter i en mysig kofta som jag precis hittade i källaren och försöker njuta av mina sista tre sommarlovsdagar. Bakade äppelpaj för en stund sedan. Livet är underbart ibland. Jag menar det faktiskt.

PS. Popaganda festivalpass bokat! DS.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback