Grym helg


shout out louds

Det har varit en galet rolig helg, popaganda var grymt. Längtar redan till nästa år, kommer ihåg att jag skrev exakt de orden för ett år sedan också. Träffade så många olika personer, både gamla som jag inte sett på länge, halvgamla som jag träffat några gånger tidigare och en del nya så det var jätteroligt verkligen. Bästa bandet var helt klart shout out louds (kanske för att det var de enda jag hade lyssnat mycket på innan och för en gångs skull kunde texterna...). The concretes, le fever och belle & sebastian var jättemysiga. Robyn och hot chip lyckades båda avsluta dagarna på bästa sätt med grymma uppträdanden och bra drag.


I torsdags var jag på nrj också haha. De flesta banden/artisterna sög och publiken... ja jag hade hoppats på att fjortiskulturen dött ut lite, men tydligen inte. Jag och agnes tänkte i alla fall utnyttja våra gröna kort och johnossi spelade ju, så det var värt det. Men det blev ju enorm kontrast mot popaganda dagen efter.

Idag ska jag se till att komma iväg till gymmet med tesse, det är på tiden säger jag bara...

//Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback