I'm vulnerable, I am not a robot





Det var läskigt mycket fint i affärerna idag. Farligt för plånboken. Det är sjukt hur glad man kan bli av shopping förresten, bästa terapin någonsin. Jag testade på att shoppa själv typ för första gången i mitt liv (och då menar jag en längre stund, inte smita in på hm i 10 min innan bussen kommer). Tänkte att jag måste prova det, så jag kan fokusera 100 % på kläderna. För jag är liksom väldigt dålig på att shoppa, hittar typ aldrig något. Och nu var jag i stort behov av en garderobsuppdatering. Det gick väldigt bra faktiskt, hittade en del saker och kändes inte så ensamt som jag trodde. Speciellt inte när man fick lite smssällskap. Det som var jobbigast var att äta lunch. Kändes så sorgligt att sitta ensam vid ett bord och kämpa med min gigantiska macka medan jag kladdade ner hela mig själv med skagenröra och fick medlidande (eller hånande?) leenden från han som jobbade där.

Amanda kom till mig nyss med en gigantisk godispåse och ba "nu kollar vi på vänner och trycker i oss godis". Kan man säga nej till det?

//Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback