Skolan börjar om 8.45 timmar

Hej!
Jag har tänkt en stund på att göra ett blogginlägg nu, men till slut kommit fram till att jag inte har lust att skriva någonting, eftersom det jag tänker på mest just nu är att jag kommer gå till skolan imorgon. I bloggen skriver man vad man känner för, och jag känner absolut inte för att skriva om den deprimerande morgondagen. Därför börjar jag tänka ut bra saker med första dagen i skolan efter sommarlovet, så att inlägget inte blir lika deprimerande.

 För det finns faktiskt en del saker som är kul. Det är nästan alltid så att man både längtar till första dagen i skolan och samtidigt vill att den aldrig ska komma. Fortfarande vill man ju se hur alla ser ut efter sommaren, träffa alla kompisar och vara någonstans där det är mycket människor. Kan vara ganska kul. I ungefär två dagar. Sedan kommer man ihåg hur kvällar med oavbrutet pluggande känns och att det första jag önskar när jag måste gå upp ur sängen är att det är helg, varje vardag hela terminerna. Livet blir så inrutat. Fast det finns inte mycket att göra åt det hela, i skolan går man och förr eller senare måste man ju återvända. Kan lika gärna göra det imorgon. Det är ju faktiskt fortfarande lov. Jag ska gå upp om sju timmar. Mycket jag har fått ut av den här texten.


Okej. Det här är en gammal bil, jag vet. Ett inlägg utan bilder är ångest, så alltså - en bil.

Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback