sverige

Nu är jag hemma igen. När man har varit utomlands länge märker man verkligen hur mycket man tycker om lilla sverige, det känns väldigt skönt att vara tillbaka. Äntligen får jag återförenas med min dator, min säng och den svenska mjölken. Ur materialistisk synvinkel är det nog de jag har saknat mest hehe.

Det har inte hänt så mycket under de här två veckorna. Har tagit det lugnt och jobbat på solbrännan, som typ ändå försvann sista veckan när det regnade hela tiden. Sen har jag blivit kär. I min treåriga kusin, haha. Det är faktiskt omöjligt att inte förälska sig i honom, han är så underbart söt. Dessutom har jag nu två ettåriga kusiner också, världens sötaste dom med. Jag fick lust att smuggla ner alla tre i resväskor och kidnappa dom hit till sverige, hehe. Får inte leka med dom på ett år nu, väldigt sorgligt.

Sen så har jag klippt mig och köpt ett nytt objektiv. Helt okej nöjd med klippningen och väldigt nöjd med objektivet:)






Mer bilder kommer
// Anita


Kommentarer
Postat av: linda

Hejsan! Jag har en fråga...



Har du några bra tips på filmer för mysiga hemmakvällar? :)



älskar er header, den är så sööt!:D

2010-08-11 @ 10:22:55
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback