Så snurra min jord igen, radion spelar vår song

Jag försökte häromdagen att hitta en bra hemsida man kan kolla på filmer på, typ första och troligtvis sista gången i mitt liv. Fick virus direkt nästan, känner mig så lyckad... Så jag får använda pappas dator just nu i alla fall. Den är väl trevlig, förutom den irriterande touchknappen vid tangentbordet som gör att jag stänger av internet av misstag hela tiden.

Förresten så är jag plötsligt inne i någon slags musikpåsvenska-period (jag och alla mina musikperioder alltså...). Typ kentcovers och winnerbäck och sånt mys. Fina texter.



Gillar denna video, så grymt cool
//Anita

Kommentarer
Postat av: linda

cool video!:D

Föresten, Skulle du vilja vara med och tävla om ett nattlinne från toplady.se :)?

Här e länken: http://lindshe.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-nattlinne-fran-topladyse.html



Om inte, förlåt att jag störde några sekunder!

2010-08-12 @ 11:01:06
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback