nämen titta, en videoblogg!



Trevlig dag idag. Hade bara planerat att träffa tesse sen påväg till henne träffade jag malin och jenny på busshållplatsen så jag drog med mig dom + tysk dit också, sen satt vi mest ute och pratade och åt väldigt god paj, creds till moa! På kvällen drog vi ut och träffade lite annat roligt folk i centrum. Några random hjälpsamma människor innanför ett fönster som vi gick förbi räddade förresten typ vår kväll, haha! Ganska komiskt. Efter att ha suttit på busshållplatsen och diskuterat livet och sånt ett bra tag hamnade jag och tesse tillslut hemma hos mig, och hon har typ däckat här bredvid mig i min säng nu... haha. Känns helt fel, är ju alltid jag som somnar först? Har inte direkt något annat val än att försöka somna jag med.

Godnatt
//Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback