Anita & Tesse år tvåtusenåtta



hahahahahaha. Jag som brukar säga att jag aldrig har varit fjortis....
Men jag kommer ihåg den här dagen, den var jättemysig. Några dagar innan skolavslutningen i åttan(?) var vi på grönan med klassen. Vi hade sovit över hos jenny innan och jag och tesse hade av en slump likadana tröjor på oss, förutom att det stod paris på hennes och NY på min.

Jag är helt besatt av gossip girl för den som undrar. Mycket drama, bitchiga tjejer med överklassproblem och snygga killar, sånt är alltid roligt heheh.

Imorgon vill min storasyster göra en otroligt spännande resa med oss, åka pendeltåg till stan och gå runt på drottninggatan! Ojojoj vilket äventyr! Haha, hon har nämligen inte gjort det på över 5 år. Hon har aldrig ens åkt de nya pendeltågen eller sett stationen årstaberg liksom, helknäppt.

Sen börjar kompisarna komma hem snart också. Trevligttrevligt!

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback