Glad andra advent


Tomtens verkstad med dansnissar.

Skulle egentligen på julkonsert idag men det ställdes tyvärr in. Så nu ligger jag i min säng och försöker skriva en krönika samtidigt som tre högljudda 13-åriga tjejer spelar sing(skrik)star ovanför mitt huvud. De verkar tävla i vem som kan sjunga fulast..

Igår var jag ju på dansuppvisning och smarta jag glömde mitt kamerabatteri hemma i laddaren. Tvingade pappa att komma och lämna det i pausen, därför blev det bara bilder från andra akten. Inga på tesse tyvärr.

I fredags hamnade vi på någon högskole/volleybollfest? Fattade aldrig riktigt, det var väldigt oplanerat men kul. Alla som spelar volleyboll är tydligen snygga och väldigt intelligenta, fick vi förklarat för oss. För i volleyboll "krävs det mycket mer teknik och precision än i typ fotboll och innebandy då man bara springer efter en boll". Då vet vi det liksom. Och så dansade vi till aqua haha, låtvalen var minst sagt intressanta.
 
SL var som väntat inte på vår sida någon gång under natten... Ibland hatar jag verkligen att bo i huddinge. Jag drömde inatt att jag bodde i världens snyggaste lägenhet mitt i stan. Det var en fin dröm.

För övrigt har jag köpt min första julklapp! En applåd till mig! Det här räknas ju fortfarande som att vara tidigt ute liksom. Stolt tjej.

Nu tänkte jag kolla om årets julkalender är något att hänga i granen.
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback