Oh christmas lights keep shining on

Julen har varit riktigt mysig. Massa god mat och fina presenter och sånt. Är väldigt väldigt glad över spotify premium och mina nya hörlurar (har haft sönder minst 5 par sen förra julen tror jag..) som dessutom passar i mobilen. Jag behöver ju inte min ipod till någonting längre? Sen så har jag också fått 6 säsonger av beverly hills och en gossip girl, hehe hej beroende...

Har kollat på många filmer den här helgen. Harry potter, date movie, knight and day, a christmas carol, old dogs, toy story 3, brudens bäste man, ett päron till farsa firar jul, vantage point och nu är det inception som gäller. Hittills fattar jag ungefär ingenting av den, kan ju vara för att jag bloggar samtidigt men ändå. Funderar på att ge upp och gå och kolla gossip girl istället, hehe. Brukar egentligen aldrig titta såhär mycket på tv, men det är ju väldigt mysigt såhär på vintern.

Sen så kan jag meddela att tesse faktiskt lever då jag träffade henne i egen hög person några timmar sedan, däremot lever ju inte hennes dator riktigt. 

En vecka till värmen.

Coldplay - christmas lights


Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback