Näst sista kvällen år 2010

Gjorde visst en sån där nyårslista på bloggen förra året och jag vill ju inte vara sämre i år, så jag tänkte ge det ett försök trots mitt guldfiskminne.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några speciella.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet haha
4. Dog någon som stod dig nära? En släkting
5. Vilka länder besökte du? Norge, Storbrittanien, USA, Canada, Polen
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? mm kanske det (ojoj hemlig tjej)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Kommer inte ihåg några datum alls... men händelser som alla resor, konserter, fester och trevliga kvällar och sånt kommer man ju ihåg.
8. Vad var din största framgång 2010? Måste vara tråkig och säga betygen, orkar inte komma på något bättre.
9. Största misstaget? Asså visst har man spårat ur lite och kanske inte gjort världens smartaste saker, men jag orkar inte lägga energi på att ångra sånt längre. Inte gråta över spilld mjölk liksom.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld och så.
11. Bästa köpet? 35 mm f/1,8 - objektivet och min mockajacka kanske.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fika och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alla kent, gubben i lådan, från och med du, one med swedish house mafia, highwayman med hoffmaestro.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och tror jag, större bredd liksom haha.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat gamla kompisar kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat tid på att umgås med personer jag egentligen inte trivs med... och bitit på naglarna.
18. Hur tillbringar du julen? Med famlijen, massa mat och fina presenter här hemma.
19. Blev du kär i år? Nepp.
20. Favoritprogram på TV? gossip girl (senaste veckan räknas ju också till året hehe), beverly hills och självklart vänner.
21. Bästa boken du läste i år? någon av nicholas sparks troligtvis.
22. Största musikaliska upptäckten? Kent, Mumford & Sons och lite popagandaband kanske.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? mobilen!
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kommer ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt sushi i en park med två vänner och lekte med min nya mobil.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det väl alltid, men det har ju fortfarande varit väldigt bra!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ingen aning, den är som den är bara.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, roliga händelser och sånt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hmm.... andreas wijk? Står lite stilla i huvudet här.
31. Vem saknade du? Magda, och syster när vi befinner oss i olika länder.
32. De bästa nya människorna du träffade? Lite nya människor i klassen och kompisars kompisar som man lärt känna.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback