fredslåtar, 12-åriga mördare och detaljer.




Hola el blogo. He fastnat en una cancíon española que trata de guerras y sånt. "Sólo le piiido a Diooos, que la guerra no me seeea indifereenteeee, es un monstruo graaande y pisa fuerteeee" Jag går alltså runt och sjunger på en spansk fredslåt eller liknande.

Jag är trött. Skulle försöka gå och lägga mig tidigt igår kväll eftersom jag måste gå upp typ 6 på onsdagsmorgonar men sen så fastnade jag helt framför ett otroligt spännande csi-avsnitt. Jag kunde ju inte gå och lägga mig utan att veta vem mördaren var liksom? En liten 12 årig tjej sa att hon var skyldig men ingen ville ju tro på det men nästan alla bevis pekade på det och så. Väldigt spännande som sagt!

Det är förresten helt otroligt hur detaljerad världen är när man har rätt styrka på sina linser. Fixade nya igår för att min syn har försämrats en del... och nu kan jag till och med sitta längst bak i klassrummet och se vad läraren skriver på tavlan! Grymt.

Saknar förresten världens mysigaste södertörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback