change

Hej!
Jag är inne i värsta filmperioden just nu haha. Ser massa filmer och äter godis ungefär.

Det är mycket kompisar som försvinner ur mitt liv just nu känner jag. Om några år kommer jag säkert ha glömt bort dem helt. Mycket som har förändrats även fast det inte är till det sämre, men ändå tråkigt att det som var inte är längre ungefär. Om någon hänger med på vad jag menar. Men det blir väll så när man är typ 16. Vänner kommer och går höhö. Nej men jag är lite ironisk här. Skumt inlägg.


ja vad ska man säga? En väldigt skum bild på mig för tusen år sedan eller något

Var i romme igår! Åktes skidor hela dagen, vi lyckades faktsikt åka tio pers samlade i över en timme tror jag, även fast alla åkte olika fort och ville åka på olika ställen. Ganska bra jobbat tycker jag. Många backar blev det alla fall.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback