Tesse is the one med mvg i matte A

Hej :)
Jag borde då egentligen plugga, som alltid när jag bloggar höhö. Men det går bara inte att läsa historiaboken just nu, orden bara luddar till sig. Så alltså skiter jag i det, i alla fall fram till att vi ska äta. 
   Nu måste jag verkligen ge lite creds till mig själv också. Det var nämnligen så att jag failade lite på ganska många matteprov förra terminen, fick typ VG på det mesta men typ Gplus på något med, ganska dåligt alltså om man jämför med mitt slutbetyg i nian. Men så kom nationella provet och gissa vem som MVG?? JAG! Så alltså slutade min dåliga Mattetermin med ett MVG i matte A i alla fall. CREDS.
   Det är en sak jag är arg på! Min datakunskaplärare gav mig VG! Jag är sur-. Jag fick liksom MVG på de två sista, alltså de stora uppgifterna och ändå fick jag VG i betyg. Jätteirriterande. Alltså, det är flera andra i min klass som också har fått MVG på de två sista och de har fått MVG i betyg. Varför får jag VG då liksom? Sur. Funderar på att gå och prata med honom, för det e så irriterande och ha VG i ett så lätt ämne.

Var tvungen att ta ut min frustation lite där, men nu ska jag plugga (kanske).

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback