En rubrik får inte innehålla seriffer (datakunskapen är otroligt lärorik..)

Det är verkligen omöjligt att hålla sig vaken när man lägger sig i sängen och ska läsa en skol-bok, jag somnar varenda gång. Senast för tio minuter sen... jag ska ha läst ut tristan och isolde till nästa vecka och jag har knappt börjat.

Igår chattade vi på kinesiska med en kines på omegle, inget är omöjligt med google translate säger jag bara.

Idag hade vi en mycket intressant disskussion i matsalen om hur hästar går(skrittar då). Jag menar de har ju fyra ben (nähä?), går de med ett ben i taget? De kan ju inte gå med högerbenen först och sen vänsterbenen? Inte heller först med frambenen och sen med bakbenen? De måste ju gå på något jätte ologiskt sätt. Jag har aldrig tänkt på det men gud vad jobbigt det måste vara att hålla reda på fyra ben samtidigt.

Har inte så mer mycket intressant(för det tidigare har varit så intressant haha) att berätta, sitter med coldplay i öronen och ska snart äta för att sedan bege mig till personen till vänster i headern.


snyggaste bilden, tagen år 2009 nån gång.

Vi hörs
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback