Skriver av mig lite bara

Jag och tesse har kollat klart på OC. Vi började liksom från säsong 1 typ i slutet av sommarlovet och igår såg vi sista avsnittet i säsong 4. OC måste vara det bästa programmet någonsin, jag började liksom kolla på det när jag var typ 12 och nu tycker jag fortfarande det är lika bra. Seth Cohen kommer alltid vara min drömkille.

Just nu sitter jag och är på ett lite blandat humör. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag är glad eller inte. Förvirring och massa tankar som bara trasslar ihop sig. Försöker iallafall dämpa dem genom att hoppa in i fysikens "underbara" värld, terapi på äkta naturarvis hah. Tillsammans med lite bra musik så fungerar det nästan faktiskt.

Jag tror jag aldrig har sagt såhär förut, men jag orkar typ inte ha helg. Inte den här helgen iallafall.



// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback