Cake


Tårta är gott.

Helloo bloggen. Jag sitter här och funderar över varför jag alltid fryser om bara höger hand och höger fot? Väldigt skumt faktiskt, som att min högra halva inte tål kyla lika bra?

Idag fick vi spendera 30 minuter på att fylla i en typ 15 sidors enkät om hur vi mår. Det var askonstiga frågor som typ "har du på senaste tiden kännt att du tappat tron på dig själv?" och typ massa invecklade frågor om ens psykiska tillstånd och sånt. Väldigt segt måste säga. Jag sa liksom "Jag mår bra, får jag gå hem nu?", men läraren tyckte inte det var en lika bra idé tyvärr.

Romme på torsdag! NAJS

//Anita

ja det här inlägget skulle då postas igår... men så blev det visst inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback