Jag vill shoppa MER

Hejhejhej
Jag var och shoppade med mamma igår. Vilket betyder att jag shoppade med mammas pengar. Väldigt bra tycker jag då, så nu har jag plötsligt massa nya saker i garderoben. Woho! Helt grymt bra måste jag säga.
   För övrigt har jag helt glömt hur kul jag tycker det är att fota, har blivit så insnöad i plugg senaste veckorna. Och nu när det är lov så har jag fått en sådan infernalisk lust att måla, fota och en massa andra kreativa saker. Vill helst av allt måla en underbart vacker rokokomålning i oljefärg, men eftersom min tomma plånbok än så länge inte har offrat sig själv för att köpa oljefärger så får det helt enkelt bli någon halvdan bild med begränsat urval av akrylfärger. Men det är ju inte så illa det heller.

Nya jeans som jag tycker om micket. Var så otroligt trött på mina stentvättade jeans, jag hade liksom inga andra "vanliga jeans" än dom. Så när jag inte visste vad jag skulle ha på mig förut så tog jag alltid de. Så skönt med nya flashiga nu, så jag slipper stentvätten. Lite lappiga och 80taliga.


En blå klänning (den ser very much svart ut jag vet, men den är BLÅ). Jag hamnade någonstans i grease när jag bestämde mig för att köpa den skulle jag tro. Lite very much impulsköp. Men fin, det är den!
    Jag älskar förresten HMs kollektion "the blues", mycket fina saker. Köpte faktiskt en till klänning på HM förutom den prickiga. Letade efter den i torsdags bara för att upptäcka att den var slutsåld exakt överallt, men igår när jag helt oletandes kollade på lite kläder så hängde min vackra klänning plötsligt där! Ack tyvärr i storlek 44, men det sket jag i och köpte den ändå (den kostade faktiskt bara 99 kr) och sedan gick jag hem till mormor och bad henne sy in den haha! Så den andra klänningen befinner sig just nu hemma hos mormor och morfar. Jag skulle ju kunna gjort det själv såklart, men jag överlät jobbet till min mormor alltså. Haha. 
   Jag köpte även ett par freaky 70talsjeans på monki för inga pengar, ett par jeansleggins och ett par himla tuffa shorts. Haha.

Ha det trevligt allihopa

//Tesseres (jag skrev alltid tesseres när jag gick i typ sjuan... haha. Det var ju tessan som kom på det trevliga namnet. Nu skriver jag det ungefär aldrig, vilket var en bra anledning till att skriva det idag.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback