204

Hejhej! I fredags var allt mycket trevligt men det blev lite småstressigt där på slutet hah. Nej men först var jag ju och fikade lite med Mira och Lisa, vi ska för övrigt starta en cateringfirma hahaha (sälja kakor i alla fall), men tiden går så fort å plötsligt var klockan typ halv fem och jag skulle ju se avatar med Anita och hinna äta innan. Det gick ju ganska sådär bra, haha. Mitt tåg var lite sent Anitas buss var sen, min buss var sen och tillslut så hamnade vi båda på samma buss till heron i alla fall. Vi köpte mat klockan tio i sex när filmen började sex, och satt och åt sushi i biosalongen haha. Men det var kul. Avatar var grym. Idag har jag varit hos Moa med Tessan och ätit tårta. Mycket way på det.

Jag har 204 sidor kvar i gösta berlings saga som ska vara utläst på måndag...

PUSS

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback