Den stora frågan.

Ska jag gå till skolan imorgon eller inte? Känner mig fortfarande lite kalvkrasslig men det är ju jobbigt att missa. Men vi har bara tre lektioner imorgon, matte, idrott och spanska. Matten kan jag jobba ikapp lätt, på idrotten ska vi jonglera (HAHA!), spanskan borde iförsig vara bra att gå på eftersom vi har världens prov nästa vecka(?) men jag har glömt läxan i skolan och inte kunnat göra den hehe.. plus att vi slutar 16. På torsdag är det romme också, så jag vill gärna bli helt frisk tills dess! Så jag stannar nog hemma.

När jag är sjuk orkar jag typ inte göra någonting överhuvudtaget. Igår sa jag att jag skulle kolla på massa filmer, jag såg en kvart av finding neverland och sen märkte jag att jag faktiskt hade sett den innan. Var, när eller med vem har jag ingen aning om. Jag är på något sätt dålig på att kolla på filmer. Jag har svårt att koncentrera mig på handlingen så jag fattar typ aldrig filmer som är något djupa eller invecklade. Fantasy och science fiction-filmer kan jag bara glömma. Jag kan typ inte kolla på film själv heller, tycker bara jag slösar tid. Så jag är typ världens mest filmoallmänbildade människa också. Säg vilken film som helst och jag har troligtvis inte sett den.

Hela dagen har bara försvunnit idag, fast jag har typ inte gjort något speciellt alls? Sovit, facebookat, kollat bloggar, letat runt efter meningslösa saker på google och youtube, ätit choklad, pluggat (lite faktiskt!), snorat och nysit(hehe), lyssnat på musik, pillat sönder mina torra läppar och pratat i telefon med jenny i typ en timme. Det sistnämnda var väldigt trevligt iallafall, det var ett tag sen sist.

Jag och jenny på allsång i somras

Nu ska jag äta (gudomligt god) kladdkaka!

Lite bildbrist hehe men jag lyckades ändå hitta rätt passande bilder, trots att de är typ ett år gamla (och har kompaktkamerakvalitet..)

// Anita

PS. Vad trevligt att tesse har bloggat! Efter att jag skrivit nio(!!) inlägg i rad haha...
(och om du läser det här, logga in på msn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback