Fräscht

Här sitter jag med mina glasögon(typ första gången någonsin jag använder dem..) och snorar (myyys). Förkylningen blir bara värre bläää, orka bli sjuk på helgen. Det är tack vare den här dumma kylan som aldrig försvinner, och jag kanske får inse att det är för kallt att bara gå runt med strumpbyxor hela tiden.. får köra på dubbla par åtminstonde. Det var ju mysigt med en riktig vinter sådär vid julafton men NU RÄCKER DET SERIÖST. Jag vill ha sommar <3

Här kommer en bildbomb från sommaren 09.















Minnen <3
// Anita


Kommentarer
Postat av: tesse

åh men hallå jag vill ha sommar! Så mysigt det var den där dagen när vi tog headerbilderna.. SAKNA SOMMAR

2010-01-31 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback