Gladgladglad

Idag har varit en fett bra dag! Lite sorligt för jag hade min sista bildlektionen någonsin i mitt liv typ. Men jag avslutade kursen med ett mvg i betyg så jag är ganska så överlycklig. Blev faktiskt helt ok-nöjd med min akryl målning också och det är VÄLDIGT ovanligt. Den fick mamma nyss i födelsedagspresent och hon typ tappade hakan för hon trodde verkligen inte att jag hade målat den själv så nu vill mina föräldrar sponsra mig med färger för att jag ska måla fler saker haha. Det är väldigt trevligt. Inte för det jag gör är så himla konstnärligt eller kreativt eller så, men det fattar ju inte dom hehe.

Jag höll på att få typ ett nervöst sammanbrott när vi skulle få tillbaka våra samhällsprov. Jag har varit sjukt nervös för dom jättelänge, drömde till och med att jag va den enda i klassen som fick g... haha. Mobbat. Men till min stora förvåning så fick jag mvg! YES!

Sen var jag faktiskt ganska duktig på gympan... för att vara jag iallafall.

Sen vann jag på achtung för första gången idag! Hehe.

Såna här bra dagar kan inte ens sura gnällkärringar i datasalen förstöra.
Vår spanskalärare sa mjölka istället för amma idag haha. Det var kul.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback