Inlägg nr 1 år 2010...

... och inlägg nr 300 i bloggen! Vilket fint litet sammträffande. Eller nått.

Jag inleder året med en sån där lista som alla har gjort, vill ju inte vara sämre.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes det gjorde jag. Är det meningen att man ska skriva vad också?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag hade några..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Om faster räknas som vän haha
4. Dog någon som stod dig nära?  Nej, är väldigt glad över det!
5. Vilka länder besökte du? Storbrittanien (london), polen
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Året har varit asbra, klart det alltid kan bli bättre men jag har verkligen inget att klaga på.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Troligtvis inte många datum haha, men händelser som coldplaykonserten, popaganda, galet roliga fester, mysiga filmkvällar, när jag började gymnasiet och många fler!
8. Vad var din största framgång 2009? Betygen, kom in på södra latin, bättre självförtroende.
9. Största misstaget? Kan väl vara att jag är lite feg i vissa situationer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld typ
11. Bästa köpet? Ojoj sånt här ändras från vecka till vecka, men just nu en svart stickad asmysig tröja från hm.
12. Vad spenderade du mest pengar på? fika! kläder, mat, snacks(fult ord) och sånt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Såklart! Mycket gjorde mig glad. Familjen, vännerna, fina komplimanger mm.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? svårt.. men typ dustland fairytale(hihi), all musik från popaganda + coldplay. Lite radioplågor och sånt också.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har verkligen jättesvårt att komma ihåg mitt humör under hela året, men jag tror absolut på gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? De senaste månaderna; träffat the old gang.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på fika.. fast näe det är lätt värt det!
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen med massa mat och fina presenter!
19. Blev du kär i år? jobbig fråga, men nej inte direkt..
20. Favoritprogram på TV? Om jag bara får välja ett så säger jag OC, även fast det inte ens går på tv längre haha.
21. Bästa boken du läste i år? Jag kommer inte ihåg vilka andra böcker jag läst förutom twilight haha?
22. Största musikaliska upptäckten? Johnossi och white lies är oslagbara i den här kategorin.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jag kommer inte ihåååg! känner mig hemsk. Typ ett kamerastativ... oc-säsonger.
25. Något du önskade dig men inte fick? tror inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åt sushi! haha
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Man ska vara glad för det man har!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Den är asnygg i teorin, försöker så gott jag kan i praktiken..
29. Vad fick dig att må bra? vänner, djupa samtal(haha) och musik.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hehe lite olika. Kan inte förneka robert pattinson, aaron johnson, cam gigandet, adam brody (sööööt) och några andra i olika perioder.
31. Vem saknade du? Syster, Magda och lite personer man tappat kontakten med..
32. De bästa nya människorna du träffade? Många! Orkar inte skriva alla namn men speciellt 8 personer i klassen ska känna sig träffade här<3

Det var galet svårt att fylla i den här listan måste jag säga, jag har typ minne som en guldfisk. Kommer typ bara ihåg de senaste 3-4 månaderna haha.

Nu ska jag sova.
// Anita


Kommentarer
Postat av: Alina

nattinatti! =)

2010-01-02 @ 02:29:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback