Lalala


Ögon är ganska läskiga på nära håll och mitt hår ser alltid väldigt rödaktigt ut i systemkameror..

Jag hatar bromma btw. Inget personligt (hur personlig man nu kan vara mot en stadsdel?), det är fint och så, men det tar sååå lååång tid att komma dit. Men man får väl offra sig för sina kompisar, speciellt när det är födelsedagsfirande!

Jag är fett sugen på kladdkaka, har varit det i flera dagar nu och jag har sagt "idag ska jag baka kladdkaka" typ varje dag nu. Men idag var första dagen jag faktiskt hade tid. Men sen kom jag på att det inte är så himla smart att göra en och sen lämna den här hemma medan jag sticker till bromma över natten liksom, om jag känner min familj rätt så är den troligtvis borta när jag kommer hem. Så ingen kladdkaka för mig buhu.

Nu måste jag äta, fixa mig och dra. *hoppas tågen inte är hundra år försenade bara*

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback