stora problem

Imorgon har jag sovmorgon till 10.35. Underbart! tänkte jag, tills jag märkte att mina bussar bara går en gång i halvtimmen vid den tiden. Så jag får välja mellan att komma till södra station 35 minuter innan, det känns fett ovärt, eller så kommer jag till stationen 5 minuter innan och får springa till skolan (i förutspådd snöstorm..) och sen troligtvis komma försent till matten och bli tvungen att sitta på någon mobbad plats. Jag har ingen lust att offra en halvtimmes sovmorgon... men samtidigt så har jag kommit försent ett par gånger redan. JOBBIGT!

Juste alla 94-or, det är öppet hus på södra latin imorgon från 17.00 till 20.00(?) Södra är fett bra, så kom hit!

Vi ses där.
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback