Jag vill ha sommar

Gårkvällen/natten spenderades med:


+



+ världens sötaste chihuahua Curtis.
Gamla bilder, den ena från innan klassfesten(fett taggade haha) och den andra från någon filmkväll i bromma i höstas, men rätt personer iallafall.
Det var askul igår och nu tänker jag bestämt skaffa mig en chihuahua i framtiden. Curtis är den sötaste lilla sak jag sett på länge, funderade starkt på att "råka" ta med mig honom hem.. hehe.

Jag känner mig förkyld... får inte bli sjuk! Så det blir nog att stanna hemma idag. Men det blir nog inte så illa, har planer på att baka kladdkaka(äntligen) och ta mig tid till att se massor av filmer som jag har haft hemma jättelänge men fortfarande inte sett. Typ seven pounds, bedtime stories och finding neverland som jag fick av moa för typ hundra år sen. Kanske borde klämma in lite plugg också.. vi får se.

// Anita

Kommentarer
Postat av: eddi

hellu sjuk?? :(

vill oxå ha curtis, även fast han inte gillar mig x'(

Om du vill bli frisk så ska du knarka americas next top model :D

krya på dig :)

2010-01-31 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback