Tååååg

Hejhej!
Min panikattack har försvunnit nu och jag är sjukt taggad på att åka runt i Europa i tre veckor. Jag har faktiskt ingen aning vad som kommer hända de närmaste veckorna... kommer jag vara i schweiz eller i Belgien? Det ända jag vet är väl typ Frankrike och England, så vi ses där vänner! Min väska är hur tung som helst och jag fattar faktiskt inte hur jag ska orka med att bära den överallt. Men det får också lösa sig. Hahah, sa jag att jag var taggad? Det här inlägget låter inte direkt så. Men jag är faktiskt taggad. GALET.



Första resan sedan Anita och jag var i Wales haha. Det var också kuuul.

Japp den här bloggen blir nog inte uppdaterad förrän Anita kommer hem så vi hööörs!

PUSS

//TEsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback