Och en serie till

Heeeej
Jag är sjuk! Har Halsfluss så det suger ju lite. Har helt glömt bort mobilen i ungefär ett dygn så Moa ringde mig på hemtelefonen och undra om jag hade dött. Sådant är ju också trevligt. Min pyttelilla lillebror fyllde tretton igår? Asså jag fattar inte var åren har tagit vägen? Jag ska vara 15 och wille ska vara 11? Men så är jag 18 om nio månader och Wille är tonåring?? När hände det här liksom? Jag kan ju inte vara 18 än? De tre senaste åren har gått så sjukt snabbt verkligen.

Jag har börjat kolla på beverly hills hahahah. Köpte första säsongen lite random. Fattar inte att jag inte fattar att det inte är smart att börja kolla på såna serier?? Jag blir helt beroende av dem efter typ två avsnitt!! Så jaaa, första säsongen är slut och det finns nio till. Jag kommer bli fattig. Haha påminner mig lite om när jag och Anita kollade på alla fyra OCsäsongerna förra sommarn. Bra tider <3


visst blir man mycket bättre på bilder när man inte vet att folk tar kort? Man ser så stel ut annars, plus att man inte ser ut som man ser ut hahah.


Vet ni vad jag älskar med de tidiga säsongerna av Beverly Hills? Kläderna! (och Dylan såklart höhö) Hahaha, någon skulle kunna ge mig varenda outfit! Så mycket snyggare kläder än vad folk har i samma typ av serier nu liksom. Tycker alltså jag haha.

okej mobbat inlägg. Jag bara sitter och snackar om alla serier jag kollar på hela tiden. Men jag blir liksom beroende. Förresten vilka av mina inlägg är inte mobbade? Så whatever. Puss allihopa.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback