älskaälska mando, hatahata dålig kamera..

Åh, jag har kramat gustaf norén! Han är fin, väldigt fin.
Var på mandos konsert igår på grönan, det var underbart. Dom är alla väldigt fina, och deras musik är fin. Jag stod nästan längst fram i mitten och där var det ganska galet. Kunde knappt röra ett finger, tappade bort hanna och agnes helt, blev dränkt i andra människors svett och har nu blåmärken över hela kroppen efter alla armbågar och liknande. Men det var det värt faktiskt.

Jag orkade inte direkt ta med mig systemkameran men jag tog vår gamla bajsdåliga kompaktkamera. Herregud vad den suger, jag blir arg när jag fotar med den... men det är väl bättre än ingenting antar jag.







// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback