Jag vet ingenting om någonting

Hejhej
Åh jag vet inte hur jag ska göra med någonting längre. För det första vet jag absolut inte hur jag ska göra med dansen... Ska jag liksom sluta nu? Sluta? Jag har gått här i Huddinge sedan jag var åtta år och haft dansuppvisningar typ 20 gånger, känns så himla tomt om allt bara försvinner. Men samtidigt, vad ska jag annars göra, finns liksom inte så mycket kvar för mig hos Saras liksom... ÅH. Jag vill fortsätta vara liten. För jag älskar fortfarande att dansa, det är sjukt bäst. Men det känns så tråkigt att börja på något annat ställe för Saras är mysigt också. Åhh blä. Men får jag inte gå i C-gruppen så finns det ju inget annat att gå liksom. Måste nog sluta.

Sedan finns det väldigt många andra saker som jag inte vet också. Som tillexempel om jag ska byta linje och byta skola. På ett sätt älskar jag min linje och min klass, men ändå... Jag vet inte om det är rätt grej och jag vill inte gå runt och ångra mitt gymnasieval i tre år.

Jag får också betygspanik, men den har börjat försvinna lite nu. Men fortfarande, BLÄ!

Jag kommer verkligenverkligen sakna dansen i höst om jag slutar nu. Det kommer liksom vara en del som fattas. Har dansat minst tre gånger i veckan i typ fem-sex år nu ju. Jag kommer ju typ ta bort en del av mitt liv nästan.

What ever alla mina problem så har det varit en bäst dag idag, vi hoppade i vattnet efter gympan nere vid tanto i underkläder typ. Det var roligt. Efter skolan åkte jag, malin och anita till långsjön med en påse chips och trocadero. Jag badade mitt andra dopp för dagen. Malin åkte till gymmet och anita och jag åkte hem till mig, jag fixade mina mönster till bilden och anita hjälpte mig sedan åkte vi till en park och åt mackor eftersom vi hade glömt bort middagen. Kändes som en typisk sommarlovsdag hela efermiddagen, känns väldigt konstigt att jag ska vara på franskalektion om åtta timmar. Höhö bra att jag inte sover för övrigt.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback