Men det är lungan

Heeeeeeeej bloggeeen!
Livet leker säger jag bara. Nej men okej jag jobbar, inte sådär jättekul även om mitt jobb är ganska sjukt chill. Jag får sitta och pyssla hela dagarna! Typ det roligaste som finns ju haha. Idag gjorde jag pärlor av lera och imorgon ska jag måla dem och göra ett armband. Och det får jag betalt för. Skills! Fast jag städar ju och plockar fram saker och gör tipsrundor och lite sådant också... Spelar mario cart... eller biljard... eller dricker kaffe. Haha. En och en halv vecka kvar, sedan är jag leeedig hela sommaren! Lovely.

Igår hängde vi hos Mira och planerade tågluffen. Det mobbade är att så fort vi ska planera tågluff så går vi och köper mat!? Sedan lagar vi den och äter den hur länge som helst och så planerar vi ingenting. Haha, igår gjorde vi Tacos som ägde. Den var så sjukt god alltså. Och vi bokade till och med lite olika biljetter. Känns så läskigt att sitta och boka en massa random saker.

Nu ska jag chilla galet eller typ sova för jag ska ju jobba. Kanske ska jag kolla på TRUE BLOOD SÄSONG TRE FÖRST?!?!?!?!?!? Jag får se helt enkelt. Puss.







Hahah jag, min kusin Felica och Martin. Känner att jag har sååå mycket bilder att lägga upp just nu men det är lungan. Vi ses.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback