Nu är det officiellt sommarlov

Efter att ha råkat sitte uppe på msn för länge inatt så gick det inte att gå upp när väckarklockan ringde imorse, råkade gå upp en timme senare... Inte så lyckat haha. Fick slänga på mig en väldigt oigenomtänkt ganska omatchande outfit (lyckades dessutom ta sönder typ tre strumpbyxor i paniken), kleta på mig sminket och springa ut utan att ha ätit frukost. Det jag hunnit göra för att få håret att se någorlunda okej ut förstördes direkt i regnet. Haha, precis så man vill se ut på sin skolavslutning? ;)

Men jag hann i alla fall till skolan precis i tid efter en mysig springtur i regnet från södra station. Sen fick vi betygen och lyssnade på lite sång och tal i aulan och sen fikade jag med massa folk ett bra tag. 

Trots allt misslyckande så har den här dagen varit grymt bra! När jag fick mina betyg kände jag mig så otroligt nöjd, jag förstår verkligen inte hur jag lyckades med allt. Nu är jag fri. Jag har sommarlov. Inget plugg, ingen stress, ingen ångest på mer än två månader, UNDERBART. Imorgon åker jag dessutom till öland med ett gäng fina vänner och bara slappar och chillar gaaaalet.

Denna fredagskväll firar jag självklart sommarlovets start med.... att packa och sova! Fett party. Bussen går tiiiidigt imorgon bitti. Det är inte okej. Men det gör inget ändå för den här resan kommer bli bäst.



Jag har köpt runda solglasögon, woho.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback