människor som äger

Heeej
Naaaaaaaaaaaaajs kväll igår! Det började med att alla drog hem till Moette och lämnade saker och vi köpte mat och annat. Runt sju gick vi bort till grönan och kollade på teddybears, sjukt insane (typ som kön till insane som vi sket i att åka haha). Askul var det för alla var så sjukt pepp, och det är människorna som gör det asså. Vi var kvar på grönan till nio eller så, återvände sedan till Moettes lägenhet och åt och drack typ. Vi chillade ett tag och väntade på Kalle och Josefin och typ elva gick vi ut igen för att gå ner till vitan. 

Så fort vi lade ner en filt där i parken drogs alla människor mot oss och filten dåra (eftersom vi var de smaaarta människorna med filten haha) och det var många trevliga typer alltså. Vi träffade ganska många andra från klassen också. Vi var nog kvar i vitan i några timmar och jaaa jag vet inte riktigt vad vi gjorde hahah men sjukt kul vare. Ett tag blev vi lite rädda att alla skulle behöva gå ända från söder till östermalm sedan eftersom busskorten går ut men till vår stora glädje gällde busskorten till klockan fem på morgonen typ, vilket var sjukt tur för oss haha. Så jaa vi sade farväl till nyfunna kontakter och var tillbaka hos moette runt tre kanske. Då ställde sig Moette och stekte kykling eftersom vi hade glömt och äta middag, stackars henne haha för när hon var färdig efter kanske 45 min så hade alla däckat, men det löööööste sig för vi åt den till frukost på morgonen sedan. hahaha. Kul kväll som bara blev helt random typ inget bestämt. Lyckat. Måste åter igen säga shit vad jag älskar min klass. Det är ju vi som gör allting så sjukt kul. Vi är helt enkelt bäst.

Förresten älskar jag att dansa och jag kan bara inte sluta. Jag måste dansa. Det är ju det jag gör.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback