bläbläblä

hejhej...
Jag har lite panik för jag ska åka bort i en vecka snart och veckan efter jag har varit borta så har vi både matteprov och historiaprov. Panik alltså. Jag har hur mycket som helst att göra. För jag missade alla mattelektioner veckan innan lovet på grund av jävla SL, eftersom vi har matte varje morgon. Också missade jag en historialektion vilket gör att jag inte fattar någon historia heller nu. Tack jävladampSL för ni förstör mitt lov. Så nu har jag alltså panik, plus att min dator har damp och flibbrar hela tiden så jag inte ser vad jag skriver, så såfort jag försöker plugga så blir jag jätteirriterad för att jag inte ser vad jag skriver. Jag fattar verkligen inte hur jag ska hinna med allting. Och grejen är att vi redan ligger efter i historiaplaneringen så jag hoppas inte Peter flyttar fram provet till måndagen efter lovet... Då får jag ännu mer panik... Jag kommer att ha panik fram till efter påsklovet nu. Bläbläbläblälblä.

//Tesse

Kommentarer
Postat av: eddi

hej tesse :) jag gillar att du publicerat inlägget två gånger ^^ det är väldigt effektfullt på något sätt :p

2010-03-04 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback