Egypten

Sverige. Hejhejhej jag är hemma igen och jag är faktiskt lite deprimerad över att det inte är vår här!! :P Jag hade faktiskt ställt in mig på alla fall 8+ och lite sol när jag kom hem, men näej istället ligger det fortfarande snö överallt. Veckan i Egypten har i alla fall varit bäst, hur skillat är det inte att ha åkt båt på nilen liksom?! coooolt tycker jag i alla fall. Det var lite ledsamt att kolla ner på Sverige faktiskt, man får ju känslan vad gör jag här när jag kan vara där? Varför bor man i detta iskalla land liksom haha? Jaja det finns ju många posetiva saker med det med säkert. Jag saknar redan all öken och stranden buhu. Bara gå ut på en brygga och hamna mitt i ett korallrev är ju väldigt bäst måste jag säga, hotellet var ju all inclusive också så det vara bara att äta och dricka hur mycket man ville hela tiden. Jag vill inte ens veta hur mycket cola jag har drukit den här veckan... Har varit inne i faraogravar också! Fortfarande orginalfärger på väggarna, lite coolt alltså.
Det var också väldigt trevligt att höra att man var beautiful typ fem gånger om dagen i genomsnitt hahaha. Alltså där vi va är ett ganska nytt ställe med turister, så jag antar att ljushåriga svenska tjejer inte var jättevanligt. Folk ville köpa mig för kameler typ tjugo gånger och så var det massa servitörer som ville ha min mailadress också haha. Sedan var det någon som ville gifta sig med mig. Och en kille som sjöng en sång för mig också... hahaha. Och lite annat.

Jaja det var det, jag är hemma. Nu ska jag plugga franska för vi har tydligen test i morgon... huh. Kommer inte gå så bra. Jajaj PUSS Har saknat alla kompisar också! :):)

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback