Nu försvinner jag i en vecka

Hej!
Jag kom precis hem från Lisa, var ju tvungen att åka typ på en gång eftersom jag ska till arlanda klockan typ fyra i morgon! Men det var väldigt trevligt så länge jag var där i alla fall. Mira och jag hade köpt en micket vacker present haha. Nej men lite flowiga saker hade vi köpt i alla fall. Känns lite overkligt att jag ska lämna detta arma land morgon, men det ska bli väldigt skönt i alla fall! Har inte packat klart än... men det lööser sig. Hoppas jag. Hahah, nej men jag är faktiskt klar snart. Jag ramlade ner med hela benet mellan tåget och plattformen idag också! Det var lite crazy måste jag säga, benet stannade typ vid mitten på låret och då hävde jag mig upp igen medan alla runt om kring mig typ glodde i värsta chocken. Jag bara log och gick där ifrån. höhö.


Kolla Lisa ber!! :) haha.

//Tesse, Vi ses om en vecka!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback